Home > ΧΡΗΣΕΙΣ ΓΗΣ
Σχέδιο κανονιστικής απόφασης Δ. Κ. σε δημόσια διαβούλευση PDF Print E-mail
Written by Administrator   
22, Απρίλιου 2012

 

 

 5-Απρ-12

Διαβούλευση για 1 μήνα - Έκδοση κανονιστικής απόφασης για τον προσδιορισμό ειδικότερων όρων και προϋποθέσεων για την ίδρυση και λειτουργία καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος εντός του Δήμου Κηφισιάς

Ο Δήμος Κηφισιάς, στα πλαίσια του άρθρου 79 του Ν.3463/06, καλεί σε δημόσια διαβούλευση τους αρμόδιους κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς και ομάδες πολιτών, να καταθέσουν τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις τους, για την έκδοση κανονιστικής απόφασης σχετικά με το παρακάτω θέμα:

• Η εγκατάσταση (χωροθέτηση) και λειτουργία Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (ΚΥΕ) στην περιοχή του Δήμου Κηφισιάς αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει σήμερα η δημοτική αρχή. Και τούτο διότι τα Κ Υ Ε έχουν αναδειχθεί, σε πολλές περιπτώσεις, σε συστηματική πηγή όχλησης των κατοίκων και αιτία προστριβών και αντιθέσεων μεταξύ των τελευταίων και των καταστηματαρχών ή και των θαμώνων των σχετικών χώρων.

Ο Δήμος Κηφισιάς χωρίς καμία αρμοδιότητα ρυθμίζει αντί για το υπουργείο τις χρήσεις γης 

• Τον υγιή ανταγωνισμό και η υγιή επιχειρηματικότητα στο χώρο των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, που υφίσταται τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, θα πρέπει επίσης να τύχει προστασίας. Δεν μας επιτρέπεται να την βάλουμε στην ίδια μοίρα με την παραβατική επιχειρηματικότητα, που ανθεί εις βάρος συνήθως της πρώτης και προκαλεί την μήνη των κατοίκων.

 

Στον Δήμο υποβάλλονται καθημερινά βεβαιώσεις παραβάσεων από τις ελεγκτικές αρχές και καταγγελίες κατοίκων, οι οποίες, στην πλειονότητά τους, αφορούν την παραβίαση των ωρών κοινής ησυχίας, λόγω χρήσης μουσικής ή μουσικών οργάνων άνευ αδείας ή καθ΄ υπέρβαση της αδείας, την οχλαγωγία από τη συγκέντρωση ανθρώπων σε πεζοδρόμια, πεζοδρόμους και οδούς κατά τις βραδινές και μεταμεσονύκτιες ώρες, την παράνομη αλλαγή χρήσης λειτουργίας ορισμένων ΚΥΕ (π.χ. από παραδοσιακό καφενείο σε μπαρ), καθώς και την παράνομη κατάληψη του δημοσίου χώρου από τραπεζοκαθίσματα ή και παρανόμως σταθμευμένα αυτοκίνητα. Όλα τα παραπάνω αποτελούν τους κύριους παράγοντες υποβάθμισης της ποιότητας ζωής των κατοίκων, αυτής που ως Δήμος οφείλουμε να προστατεύσουμε.

Συνεπώς με την προτεινόμενη κανονιστική για την λειτουργία των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, είμαστε υποχρεωμένοι να ισορροπήσουμε, στο μέτρο του δυνατού, μεταξύ δύο συνταγματικά κατοχυρωμένων αγαθών, δηλαδή του δικαιώματος των κατοίκων της πόλης μας να προστατευθεί η ποιότητα της ζωής τους και του δικαιώματος του “επιχειρείν”, εν μέσω μάλιστα σφοδρής οικονομικής κρίσης.

Είναι γνωστό ότι η λύση του προβλήματος ίδρυσης διαφόρων καταστημάτων είτε υγειονομικού ενδιαφέροντος είτε οτιδήποτε άλλου αποτελούν τα Προεδρικά Διατάγματα Χρήσεων Γης.

Προεδρικά Διατάγματα στο Δήμο μας ισχύουν και καθορίζουν τις χρήσεις γης του παραδοσιακού οικισμού του Δήμου Κηφισιάς ζώνη ΙΙ και συγκεκριμένα το ΠΔ ΦΕΚ 11035/Δ/1984που καθόριζε τις χρήσεις γης για οικοδομικές άδειες που έχουν εκδοθεί μέχρι το 21/10/1990, στη συνεχεία τροποποιήθηκε με το ΠΔ ΦΕΚ 517/Δ/1990 ,που και αυτό έχει αντικατασταθεί με το ΠΔ ΦΕΚ 837/Δ/10/08/1994 και που ισχύει μέχρι και σήμερα.

Η πληθώρα αυτή των διαταγμάτων η ασάφεια μερικών άρθρων η εφαρμογή και η ζήτηση νέων χρήσεων καθώς και η αλλαγή των συνθηκών στο παραδοσιακό οικισμό της Κηφισιάς στη Ζώνη ΙΙ μας οδήγησαν στην σκέψη σε συνεργασία με αρμόδιους επαγγελματικούς φορείς και ομάδες πολιτών της πόλεις μας να προσπαθήσουμε να προσαρμόσουμε τους όρους χρήσης γης και να εκσυγχρονίσουμε την διαχείριση των αδειών KYE. Την ανάγκη της αναπροσαρμογής αυτής έχει εντοπίσει και το ΥΠΕΚΑ και με την σύνταξη νέου Προεδρικού Διατάγματος κατηγοριοποιεί και ορίζει νέες χρήσεις γης.

Είναι προφανές ότι η θεσμοθέτηση χρήσεων γης, είναι μια διαδικασία κατ’ εξοχήν χρονοβόρα και γραφειοκρατική.Ως εκ τούτου είμαστε υποχρεωμένοι μέχρι την έκδοση των σχετικών Διαταγμάτων να προχωρήσουμε τις ενέργειες εκείνες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο εγκατάστασης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, που θα αντιμετωπίζει:

1) Τα προβλήματα που δημιουργούνται από την υπερσυγκέντρωση Κ.Υ.Ε. σε συγκεκριμένες περιοχές της πόλης μας και την ανάγκη προστασίας του οικιστικού περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

2) Τις επιπτώσεις που δημιουργούνται στο φυσικό, πολιτιστικό και αρχιτεκτονικό περιβάλλον καθώς και την αλλοίωση του χαρακτήρα των λειτουργιών των τοπικών περιοχών της πόλης, από την υπερσυγκέντρωση Κ.Υ.Ε. σ’ αυτές.

3) Την ηχορύπανση και την κατάληψη δημόσιου χώρου και κατ’ επέκταση την ανάγκη διασφάλισης της λειτουργικότητας κτιρίων που εξυπηρετούν ειδικούς σκοπούς, με την αποφυγή οχλήσεων μη συμβιβαζομένων προς τον προορισμό χρήσης αυτών.

4) Την ανάγκη αναζωογόνησης του ιστορικού και εμπορικού κέντρου της πόλης και τη λειτουργία του ως πόλου προσέλκυσης νέων κατοίκων, επιχειρηματιών, επισκεπτών και τουριστών.

5) Την ανάγκη προστασίας και ενίσχυσης της κατοικίας σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου.

Για τους παραπάνω λόγους είμαστε υποχρεωμένοι να αποτρέψουμε την επιδείνωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων, να προτείνουμε τον αυστηρό έλεγχο νομιμότητας της (ίσως τον περιορισμό και την αναστολή) έκδοσης νέων αδειών ΚΥΕ ορισμένων κατηγοριών στις υπερκορεσμένες περιοχές σύμφωνα με το άρθρο 102 του Συντάγματος περί της Διοίκησης των Τοπικών Υποθέσεων από τους ΟΤΑ σε συνδυασμό με το άρθρο 79 παρ. 1 του Ν. 3463/2006 που ορίζει ότι «οι Δημοτικές και Κοινοτικές Αρχές ρυθμίζουν θέματα της αρμοδιότητάς τους εκδίδοντας τοπικές κανονιστικές αποφάσεις, στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας, με τις οποίες θέτουν κανόνες :

• Για την προστασία της υγείας των κατοίκων από οχλούσες δραστηριότητες.

 

2

 

• Προσδιορίζουν τους όρους και τις ώρες λειτουργίας μουσικής σε καταστήματα που λειτουργούν στην πόλη, λαμβάνοντας υπόψη τις χρήσεις γης, τις ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες και την προστασία των κατοίκων από την ηχορύπανση.

 Προσδιορίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις για την εγκατάσταση και λειτουργία καταστημάτων, επιχειρήσεων και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων για την χορήγηση της άδειας των οποίων είναι αρμόδιοι, λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές διατάξεις για την προστασία του περιβάλλοντος, της δασικής νομοθεσίας, της νομοθεσίας για την προστασία για τους αρχαιολογικούς και ιστορικούς τόπους, τις διατάξεις του γενικού πολεοδομικού σχεδίου, του οικοδομικού κανονισμού και τους γενικούς όρους που προβλέπεται από τις σχετικές υγειονομικές διατάξεις. Μπορούν επίσης πέραν των ανωτέρω να προσδιορίζουν ειδικότερους όρους και προϋποθέσεις για την ίδρυση και εγκατάσταση των ανωτέρω επιχειρήσεων και δραστηριοτήτων σε περιοχές, που επηρεάζουν το φυσικό, πολιτιστικό και αρχιτεκτονικό περιβάλλον, την αισθητική φυσιογνωμία και τις εν γένει λειτουργίες των πόλεων και των οικισμών, εκτός των περιοχών, για τις οποίες έχουν προσδιοριστεί ειδικότεροι όροι χρήσεως γης».

 

Το άρθρο 79 παρ.2 του 3462/2006 ορίζει ότι οι αποφάσεις της ανωτέρω παραγράφου λαμβάνονται από τα Δημοτικά ή Κοινοτικά Συμβούλια.

 

«Για την διαμόρφωση της εισήγησης, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, λαμβάνει υπ’ όψιν, τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις των αρμόδιων κοινωνικών και επαγγελματικών φορέων και ομάδων πολιτών της περιφέρειας του Δήμου, με τους οποίους έρχεται σε διαβούλευση, καθώς και τυχόν ειδικές μελέτες που έχουν εκπονηθεί για την αντιμετώπιση των ανωτέρω ζητημάτων».

Σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 73 παρ.1βν του Ν.3852/2010 προτείνου-με κ. Πρόεδρε, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής για τους λόγους που αναφέραμε προηγουμένως να αποφασίσει και να εισηγηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης :

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Καθορίζουμε όρους και προϋποθέσεις για την ίδρυση και λειτουργία των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος εντός του Δήμου Κηφισιάς, ως εξής:

ΟΡΙΣΜΟΣ : Η ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ( ΚΥΕ)

Όπως ρητά αναφέρεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 80 του ΔΚΚ ως καταστήματα και επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος που εμπίπτουν στις ρυθμίσεις του άρθρου αυτού νοούνται:

3

 

• όλα τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις, η λειτουργία των οποίων διέπεται από υγειονομικές διατάξεις ή τον υγειονομικό κανονισμό και στα οποία γίνεται παρασκευή, διάθεση, εμπορία ή αποθήκευση κάθε είδους τροφίμων ή ποτών, όπως είναι κυρίως τα καταστήματα που διέπονται από την Α1β/8577/83 Υγειονομική Διάταξη και

 

• καταστήματα και επιχειρήσεις στα οποία γίνεται προσφορά υπηρεσιών, εξαιτίας των οποίων μπορεί να προκληθεί βλάβη στη δημόσια υγεία, όπως κομμωτήρια, κουρεία, στεγνοκαθαριστήρια, βαφεία κλπ. που διέπονται από διαφορετικές υγειονομικές διατάξεις.

 

ΑΡΘΡΟ 1

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Με την προτεινόμενη κανονιστική, ρυθμίζουμε τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος ως εξής:

• Στο σύνολο των τριών (3) δημοτικών κοινοτήτων του Δήμου Κηφισιάς να μην επιτρέπεται η χορήγηση νέων αδειών ίδρυσης και λειτουργίας σε κέντρα διασκεδάσεως, μπαρ, open bar, και αίθουσες διενέργειας τεχνικών παιγνίων, καθώς και σε μικτά καταστήματα στα οποία περιλαμβάνεται ένα από τα ανωτέρω καταστήματα, εφόσον η αίτηση αφορά ακίνητο που βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων, κατ’ ευθεία γραμμή μετρούμενη, από κλινικές, νοσοκομεία, οίκους ευγηρίας, παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία, σχολεία, ορφανοτροφεία. Για τις υπόλοιπες επαγγελματικές δραστηριότητες ισχύει η απαγόρευσή τους σύμφωνα με τα ισχύοντα προεδρικά διατάγματα. Για τις υπόλοιπες δραστηριότητες ισχύει η δυνατότητα για απαγόρευσή τους σύμφωνα με το υπ’ αριθ.180/1979 Π.Δ.(ΦΕΚ 46/10-03-1979 Τεύχος Α΄).Τα υπάρχοντα Κ.Υ.Ε. που λειτουργούν μέχρι τώρα σε απόσταση μικρότερη των πενήντα (50) μέτρων, εξακολουθούν να λειτουργούν νομίμως.

 

• Κατάστημα που υφίστανται νομίμως ( προβλέπετε η αιτούμενη χρήση από την οικ. Άδεια του κτιρίου βάση των Π.Δ ΦΕΚ 1035/Δ/1984, ΦΕΚ 517/Δ/1990 & ΦΕΚ 837/Δ/10/08/1994). Η αιτούμενη χρήση αυτών θα περιορίζεται αυστηρά μόνον στο ισόγειο αυτών ως προς τα ΚΥΕ, και εφ’οσον το κτίριο έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με την οικοδομική του άδεια με καταστήματα και στον όροφο οι λοιπές κατηγορίες εκτός των ΚΥΕ.

 

• Η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στους ακάλυπτους χώρους ή στις πρασιές αυτών επιτρέπεται εφόσον πριν από την έγκριση χρήσεως υποβάλλουν προς έγκριση σχεδιάγραμμα ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων στους ιδιωτικούς ακάλυπτους χώρους αυτών. Ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στους δημοτικούς χώρους απαγορεύεται.

 

• Τα καταστήματα οφείλουν να εξασφαλίσουν εντός του οικήματος τους χώρους φύλαξης σκουπιδιών, αποθήκη κενών φιαλών, κτλ., απαγορευμένης απολύτως της εναπόθεσης αυτών στους ακάλυπτους χώρους ή στις πρασιές

 

4

 

 Τα καταστήματα οφείλουν να λαμβάνουν όλα τα μέτρα προστασίας του περι-βάλλοντος από ηχορύπανση λόγω της λειτουργίας κλιματιστικών μονάδων και επιβάρυνσης αυτού λόγω καπνοδόχων, οσμών, κτλ. Μέγιστη επιτρεπόμενη στάθμη θορύβου διαφυγής στον αέρα καθορίζεται στα όρια της κείμενης νομοθεσίας.

 

• Η μουσική που τυχόν θα λειτουργεί εντός του καταστήματος δεν μπορεί να υπερβαίνει τα όρια της κείμενης νομοθεσίας.

 

• Απαγορεύεται κάθε είδους χρήση μικροφωνικών εγκαταστάσεων και ενισχυτών σε ανοικτούς ιδιωτικούς χώρους. (Άρθρον 4 § 1 του ΦΕΚ 837/Δ/94).

 

ΑΡΘΡΟ 2

ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

Για τη χορήγηση νέων αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος στον Δήμο Κηφισιάς, καθορίζονται ειδικότεροι όροι και προϋποθέσεις κατά κατηγορίες περιοχών Ι, ΙΙ, όπως αυτές περιγράφονται:

Α . Περιοχές υπό στοιχείο Ι:

Πρόκειται για περιοχές που είναι χαρακτηρισμένες ως περιοχές Γενικής κατοικίας, στις οποίες παρατηρείται μεγάλη συγκέντρωση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος που δημιουργούν έντονη όχληση σε βάρος της κατοικίας. Στις περιοχές αυτές:

• Δεν επιτρέπεται λόγω υπερκορεσμού η χορήγηση νέων αδειών ίδρυσης και λειτουργίας για τα ακόλουθα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος: κέντρα διασκεδάσεως, μπαρ, open bar, σνακ μπαρ (ζυθοπωλεία, μπιραρίες, ουζοπωλεία, ουζερί), ψητοπωλεία, οβελιστήρια, καφετέριες και αναψυκτήρια καταστήματα με καθίσματα.

 

• Δεν επιτρέπεται η χρήση δρόμων και ποδηλατοδρόμων για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων.

 

• Επιτρέπεται η χορήγηση άδειας χρήσης πεζοδρόμων οφόσον το πλάτος τους είναι μεγαλύτερο των 3,5 μέτρων, πεζοδρομίων οφόσον το πλάτος τους είναι μεγαλύτερο των 2 μέτρων, πλατειών για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων ύστερα από έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο.

 

• Όπου δεν υπάρχουν Προεδρικά Διατάγματα χρήσεων γης που να καθορίζουν μια περιοχή ως Πολεοδομικό Κέντρο συνοικίας-γειτονιάς, θα μπορεί να ορίζεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μετά από αυτοψία, καταγραφή και αποτύπωση της υφιστάμενης πραγματικής κατάστασης χρήσεων γης εκ μέρους των αρμοδίων Υπηρεσιών του Δήμου η οποία θα εγκρίνεται από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.

 

5

 

• Για τις λοιπές κατηγορίες καταστημάτων, οι σχετικές άδειες ίδρυσης και λειτουργίας εκδίδονται αποκλειστικά για κλειστούς χώρους.

 

• Κατά την κατάθεση της αίτησης για την έκδοση προέγκρισης άδειας ΚΥΕ να προσκομίζεται στα Τοπικά Συμβούλια των Δημοτικών Ενοτήτων και βεβαίωση χρήσης από την Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου.

 

• Το Δημοτικό Συμβούλιο δύναται να ορίσει προαιρετικά τριμελή επιτροπή από Δημοτικό Σύμβουλο και δύο Δημοτικούς Αστυνομικούς για τον έλεγχο της εφαρμογής των νομών και των διατάξεων που ισχύουν για την λειτουργία των ΚΥΕ.

 

Για τις λοιπές κατηγορίες καταστημάτων, οι σχετικές άδειες ίδρυσης και λειτουργίας εκδίδονται αποκλειστικά για κλειστούς χώρους.

Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η χορήγηση άδειας χρήσης πεζοδρόμων, πλατειών για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων ύστερα από έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο

Β. Περιοχές υπό στοιχείο ΙΙ:

Πρόκειται για κεντρικές περιοχές χαρακτηρισμένες πολεοδομικά ως «πολεοδομικό κέντρο» Ζώνη ΙΙ των οποίων οι χρήσεις γης προσδιορίζονται σύμφωνα Π. Δ που ισχύουν, όπου η κατοικία συνυπάρχει με τις λοιπές κύριες χρήσεις και στις οποίες είναι επιθυμητή η εγκατάσταση νέων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, εντός του πλαισίου που καθορίζουν οι κατά περίπτωση ισχύουσες χρήσεις γης, υπό τους εξής ειδικότερους περιορισμούς:

• Δεν επιτρέπεται η χρήση δρόμων και ποδηλατοδρόμων για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων.

 

• Επιτρέπεται η χορήγηση άδειας χρήσης πεζοδρόμων οφόσον το πλάτος τους είναι μεγαλύτερο των 3,5 μέτρων, πεζοδρομίων οφόσον το πλάτος τους είναι μεγαλύτερο των 2 μέτρων, πλατειών για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων ύστερα από έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο.

 

• Όπου δεν υπάρχουν Προεδρικά Διατάγματα χρήσεων γης που να καθορίζουν μια περιοχή ως Πολεοδομικό Κέντρο συνοικίας-γειτονιάς, θα μπορεί να ορίζεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μετά από αυτοψία, καταγραφή και αποτύπωση της υφιστάμενης πραγματικής κατάστασης χρήσεων γης εκ μέρους των αρμοδίων Υπηρεσιών του Δήμου η οποία θα εγκρίνεται από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.

 

• Για τις λοιπές κατηγορίες καταστημάτων, οι σχετικές άδειες ίδρυσης και λειτουργίας εκδίδονται αποκλειστικά για κλειστούς χώρους.

 

• Κατά την κατάθεση της αίτησης για την έκδοση προέγκρισης άδειας ΚΥΕ να προσκομίζεται στα Τοπικά Συμβούλια των Δημοτικών Ενοτήτων και βεβαίωση χρήσης από την Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου.

 

6

 

• Το Δημοτικό Συμβούλιο δύναται να ορίσει προαιρετικά τριμελή επιτροπή από Δημοτικό Σύμβουλο και δύο Δημοτικούς Αστυνομικούς για τον έλεγχο της εφαρμογής των νομών και των διατάξεων που ισχύουν για την λειτουργία των ΚΥΕ.

 

ΑΡΘΡΟ 3

ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

(ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΘΕΡΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, κ.λ.π.)

(Θα αναγράφονται στην απόφαση της προέγκρισης)

Σύμφωνα με τον Ν.3852/2010 (Καλλικράτης) άρθρο 94 παρ. 6 αριθμός 28 μεταφέρ-θηκε στους Δήμους η αρμοδιότητα για τον καθορισμό των χρονικών ορίων λειτουρ-γίας καταστημάτων και επιχειρήσεων.

• Για τα ΚΥΕ το ωράριο λειτουργίας καθορίζεται ως εξής:

 

Για την χειμερινή περίοδο μέχρι την 01.00 πμ.

Για την θερινή περίοδο μέχρι την 02.00 πμ.

Ο ανεφοδιασμός των ΚΥΕ που βρίσκονται εντός της ζώνης ΙΙ θα πραγματοποιείται μέχρι την 10 π.μ καθημερινά.

• Επειδή για τα καταστήματα αμιγούς προσφοράς Υπηρεσιών διαδικτύου δεν υπάρχει νομοθετική πρόβλεψη ωραρίου λειτουργίας τους, αυτό καθορίζεται ως κάτωθι:

 

Για την χειμερινή περίοδο: από 07:30 έως 15:30 και από 17:30 έως και 24:00.

Για την θερινή περίοδο: από 07:00 έως 15:00 και από 17:30 έως και 01:00.

• Τα καταστήματα μίνι μάρκετ, παντοπωλεία, οπωροπαντοπωλεία, κουρεία και κομμωτήρια θα ακολουθούν το ισχύoν ωράριο των αντιστοίχων επαγγελματι-κών ενώσεων όπως αυτό έχει θεσμοθετηθεί.

 

ΑΡΘΡΟ 4

ΕΝΑΡΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΙΣΧΥΟΣ

1. Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από την………… 2012 και λήγει την …………….. 2014 (δύο έτη).

2. Δύο μήνες πριν από τη λήξη της διάρκειας ισχύος της απόφασης, η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου οφείλει να υποβάλει έκθεση στο Δημοτικό Συμβούλιο για την αξιολόγηση της εφαρμογής των ρυθμίσεων της παρούσας.

3. Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η τροποποίηση της παρούσας απόφασης και πριν από την πάροδο της διάρκειάς της προκειμένου: α) αυτή να εναρμονιστεί με νέες χρήσεις γης που καθορίζονται από πολεοδομικά σχέδια και β) να αντιμετωπισθούν εξαιρετικές ανάγκες που προκύπτουν από την εφαρμογή προγραμμάτων ανάπλασης ή

7

έργων και παρεμβάσεων τεχνικής υποδομής υπερτοπικού χαρακτήρα και γ) να ενταχθούν και άλλες περιοχές του Δήμου στις κατηγορίες του άρθρου 2 ή αντίστοιχα να απενταχθούν ή αλλάξουν κατηγορία ορισμένες από τις περιοχές που περιλαμβάνονται στο ίδιο άρθρο και για τις οποίες διαπιστώνεται τεκμηριωμένα ουσιώδης μεταβολή της οικιστικής φυσιογνωμίας τους.

4. Σημειώνεται ότι οι εκκρεμείς αιτήσεις που αφορούν χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και έχουν λάβει προέγ-κριση μέχρι και μία (1) ημέρα πριν την ψήφιση της παρούσης κανονιστικής από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, θα προχωρήσουν κανονικά για έγκριση τελικής αδείας εφόσον είναι σύννομες.

Last Updated on 22, Απρίλιου 2012
blog comments powered by Disqus